Yaison
dinsdag 5 februari 2013
Mijn eerste gaat gevuld bij de tandarts
Bij de tandarts mijn eerste gaat gevuld. Mama is heel trots op mij want ik heb me heel goed en rustig gedragen. Nu mag de pijn weg gaan.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten